Customer intimacy is voor veel professionele organisaties de gekozen marktstrategie. Maar de klant begrijpen voor we zelf begrepen willen worden is voor veel professionals een stap te ver. Zij weten immers wat goed is voor de klant. Samen gaan denken en doen vanuit het nagestreefde resultaat bij de klant is een enorme verandering voor zowel de buitendienst als de mensen die het binnen moeten waarmaken, maar ook voor het lijnmanagement. Want wat is leidend? De projecten of de afdelingsdoelen? Succesvol klantgericht werken als organisatie vereist een veel meer actief sturende en bijsturende houding van een ieder om tot een evenwicht te komen tussen project en lijn, zodat beloftes doen en beloftes waarmaken beide worden gewaarborgd. De integratie van sales en delivery is hiervan een voorbeeld.
Foresight Consulting heeft veel organisaties aantoonbaar geholpen om zich klantgericht denken en doen echt eigen te maken. Aarzel niet om contact op te nemen als u de bovenstaande verschijnselen in uw organisatie herkent.
Lees meer over Customer Intimacy: