Om in de zwaar concurrerende markt van verlichting naast bedrijven als Philips en Osram een toonaangevende positie te blijven innemen in West Europa, was bij Feilo Sylvania een transitie nodig van een productgerichte manier van denken en doen naar een manier van denken en doen gericht op hoogwaardige en klantgerichte systemen. Ook de snelle ontwikkeling van de LED-verlichting maakte een andere strategische koers noodzakelijk.
Met de ECHT-survey heeft Foresight ons gericht op weg geholpen om als systeemleverancier succesvol te gaan opereren in onze Europese landen.
Co Braber, Managing Director DACH & Scandinavia, Feilo Sylvania
Door middel van een online ECHT Organisatie Prestatie Onderzoek is eerst gemeten, op zowel land- als functieniveau, waar in de organisatie belemmerende overtuigingen en waar niet op dit doel gerichte manieren van denken en doen een rol speelden. In diverse werksessies zijn vervolgens vanuit dit nieuwe bewustzijn gerichte verbeteracties, zowel van structurele aard als culturele aard, in gang gezet die samen hebben geleid tot een succesvolle doelgerichte ontwikkeling van de organisatie tot een erkende systeemleverancier van hoogwaardige lichtoplossingen. Trots en terecht zeggen zij dan ook: "Met een volledig scala aan producten is Feilo Sylvania een toonaangevende leverancier van professionele en architecturale verlichtingsoplossingen.".